Co to jest remarketing i czy naprawdę działa?

Co to jest remarketing i czy naprawdę działa?

Prowadząc kampanię AdWords, trzeba wiedzieć, czym jest google remarketing. Najprościej mówiąc, jest to opcja reklamowa pozwalająca na wyświetlanie kierowanych reklam osobom, które odwiedzają daną witrynę.

 

Popularność google remarketing

Podstawą remarketingu jest wiedza, jaką posiada się na temat klienta. Aby wdrożyć jego zasady, należy wiedzieć, kiedy klient odwiedza witrynę, co na niej przegląda, a także jak długo na niej przebywa. Jest to najważniejsze, aby znać potrzeby swoich klientów i umieć się do nich dostosowywać ze wszystkimi działaniami. Każdy konsument oczekuje, że marka będzie spełniała jego oczekiwania, będzie wychodziła naprzeciw potrzebom i będzie w stanie dostarczać informacje przez niego poszukiwane. Oczywiście marzeniem każdej marki jest klient, który wchodzi na witrynę i kupuje produkt. Tak to jednak nie działa i większość klientów trzeba do zakupów przekonywać.

 

Aby remarketing faktycznie zadziałał, trzeba we właściwy sposób wykorzystać jego potencjał. Wiele można na tym zyskać. Przede wszystkim za każde kliknięcie w reklamę ponosiło się będzie znacznie mniejsze koszty, a współczynniki konwersji będą na bardzo dobrym poziomie. Wyświetlanie reklamy, dzięki google remarketing jest znacznie tańsze, tak samo jak promowanie marki. Tym samym, zwrot z inwestycji jest wysoki. Zdecydowanie warto zainteresować się reamrketingiem, jeżeli takie efekty chce się uzyskać.

Czytaj również  Płatność kartą poza sklepem - sposób na pozyskanie klienta

 

Jak wyglądają działania w google remarketing?

Remarketing pozwala wyświetlać reklamy w sieci reklamowej Google, a nawet w sieci wyszukiwarek Google czy na YouTube. Łącznie daje to ogromne możliwości na dotarcie do szerokiego grona klientów. Aby tak jednak było, google remarketing należy wykorzystać we właściwy sposób. Przede wszystkim należy we właściwy sposób określić częstotliwość wyświetlania reklam, czyli najlepiej wtedy, gdy najwięcej klientów zagląda na witrynę.

 

Niezależnie w jakiej branży będą prowadzone działania związane z google remarketing, istotne jest, aby nie przesadzać z częstotliwością wyświetlania reklam tak, aby nie zalewać odbiorców niepotrzebnym przekazem zbyt nachalnie. Istotne jest również to, aby utrzymywać świeżość reklamy, na bieżąco zmieniać jej elementy i przygotowywać ofertę, która będzie intrygująca, będzie zachęcała do kliknięcia w reklamę, a przy tym będzie na tyle ciekawa, aby klient na długo ją zapamiętał.

 

Tworząc reklamy dla klientów, istotne jest, aby skoncentrować się na korzyściach, jakie wynikają z nabycia przez niego produktów. Dzięki temu, że tak będzie, można będzie cieszyć się z pełnych możliwości dotarcia do klienta i zaproponowania dla niego najlepszych rozwiązań.

Czytaj również  Lubisz robić zakupy przez internet? Dowiedz się, co jest niezbędne na zakupach online

 

Chcąc wykorzystać w poprawny sposób google remarketing, trzeba stale monitorować jakość reklamy, dbać o jej świeżość, a przy tym kontrolować zmiany, jakie wprowadza Google. Tylko wtedy można będzie mówić o skutecznej reklamie w sieci, która przynosi korzyści realne dla rozwoju marki. Prowadząc takie działania, można będzie liczyć na ogromne zyski i dotarcie do szerokiego grona klientów.

Tutaj dowiesz się więcej: https://digitalhill.pl/uslugi/kampanie-google-ads-adwords/remarketing-w-google-adwords/

 

 

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *